- 4 Haziran 2018
- Yayınlayan: admin
- Kategoriler: Dijital Pazarlama, Sosyal Medya Pazarlaması
Ticari işletmeler ve ticari hesaplar için İnstagram pazarlama ile ilgili devrim niteliğinde yeni bir özelliğe hazır mısınız ?
Instagram alış veriş özelliğiBu güne kadarki profilden yönlendirmelerle olan pazarlama anlayışı artık çok daha basit ve hızlı bir yöntemle kullanıcılarla buluşuyor dünyada özellikle perakende ve hazır giyim mağazalarının vazgeçilmezlerinden biri oldu ve şuanki verilere göre diğer İnstagram çevrim içi pazarlama yöntemlerine geri dönüşüm oranı oldukça yüksek.
Instagram’da alışveriş özelliği, profiliniz yada sayfanızda paylaştığınız ürün yada hizmetlerinizi tek bir dokunuşla inceleyip satın alabileceği bir görsel sunar.
Instagram’daki bu özellikle belirlediğiniz ürünün veya hizmetin fotoğraflarını seçtikten belirledikten sonra, seçtiğiniz tek bir görsel için 5 ayrı etiketleme yapabilirsiniz, bu özelliği çoklu resimler yani döngü özelliği ile kullanmak isterseniz 20 adet ürüne kadar etiketleyebiliyorsunuz. Bu aşamalardan sonra klasik Instagram özellikleri ile devam ederek filtreleme özelliklerini seçebilir, etiket ve açıklamalar ile hedef kitlenize yönelik içerik ve etiketlerle süsleyebilirsiniz. Ve paylaşımlarınızı taslak halinde kaydetme veya yayınlamadan önce bir ön izleme yapma opsiyonuyla da çok kullanışlı.
Bu alışveriş paylaşımları Instagram kullanıcılarının Instagram akışında ve aynı zamanda profilinizde ki Alışveriş butonu üzerinden ürünün özellikleriyle ilgili detaya sahip olma ve ürünün fiyatı ile ilgili bilgi edinebilir.
Son olarak da bu özellikle internet sitenize doğrudan yönlendirmeyi sağlayarak kullanıcı ürününüzü satın alabilir.
Peki bu özellik ne zaman Türkiye’de olacak ?
Başta Amerika Birleşik Devletleri olmak üzere Avustralya, Brezilya, Fransa, Almanya, İtalya, İspanya ve İngiltere’de faaliyete geçen Instagram alışveriş özelliğinin 2018 sonunda Türkiye gibi gelişen pazarlara açılması bekleniyor.