- 26 Kasım 2018
- Yayınlayan: admin
- Kategori: İhracat

E-Ticaret Platformu
E-ticaret, belirli sistemlerde para karşılığında gerçek veya sanal ürünlerin satın alınması sürecidir. Kısacası, e-ticaretin ticaretin elektronik versiyonu olduğunu söyleyebiliriz.
E-Ticaret Avantajları
Şirketin müşterilerine internet üzerinden bilgi sağlayabileceği 7/24 açık bir şubesi bulunmaktadır.
Veriler birkaç saniye içinde iletildiğinden, elektronik ortamda zaman tasarrufu.
Daha fazla ürün müşteri için kullanılabilir.
Sanal mağazanız finansal yükünüzü azaltabilir.
Stoklar, bilgi maliyetinin elektronik ortamda olması, çünkü tedarikçinin promosyon yapması gerekmemektedir. Stokta kaç tane ürün olduğunu ve bu ürünlerin kaç tane satıldığını bilir.
Bu, sağlayıcının büyük bir ofise ihtiyaç duymadan internette sanal bir alışveriş merkezi yaratmasını sağlar.
İnternet gibi küresel bir ortamda, E-Ticaret Platformu ile hiçbir tereddüt olmayacaktır.
Müşteri Avantajları
Bu, kullanıcıların evden çıkmadan hızlı bir şekilde alışveriş yapmasına olanak tanır.
Ürün fiyatları çalışmasında nakliye maliyeti ortadan kaldırılmıştır.
Daha fazla menzil, bir seçim görme.
İhtiyaçlarınızı karşılayan bir ürün bulmanız daha kolay.
Ürün kullanıcı yorumlarıyla daha net ürün bilgisi vardır.
Satıcı Avantajları
Firmalar, ürünlerini ve herhangi bir zamanda mevcut olan bir mağazayı satabilecek ucuz bir mağazaya sahiptir.
Bu, ürünleri hakkında ayrıntılı bilgi verebileceği platformdur.
Stok durumu olmadan talep üzerine satabilirler.
Sadece Türkiye’de faaliyet gösteren bölgede değil, dünyada da yeni müşteriler bulma olasılığı yüksektir.
Erişilebilirlik basitleştirilmiştir.
E-Ticaretin Dezavantajları
Bireysel satış fırsatlarının sağladığı ikna tekniklerini kullanamamak
Finansal limitler (başlangıç yatırımı ve devam)
Müşterilerin ürüne dokunup dokunma fırsatlarının eksikliği
Güvenlik ve gizlilik endişeleri
Rakipler için şeffaflık
Tanınmayan e-satıcıların güvensizlik sorunu
Bazı faydaları ölçmek için tanımlanmamış kriterler
Genel kabul görmüş kalite, güvenlik ve güvenilirlik standartlarının eksikliği
Ulusal ve uluslararası kurallardaki farklılıklar.
Mevcut ürünlerinizi satmak veya yeni bir işe başlamak ve bir web sitesine ihtiyacınız varsa, bu makale sizin için eksiksiz bir kılavuzdur. İşte en iyi 5 E-Ticaret Platformu:
Shopify
Bu sosyal ticaret ve mobil alışveriş platformunda 325.000’den fazla aktif mağaza var. Shopify, çevrimiçi mağazaların artan ihtiyaçlarını karşılamak için gelişmeye devam ediyor.
BigCommerce
2009 yılında piyasaya sürülen BigCommerce, 55.000’den fazla çevrimiçi mağazaya sahiptir ve e-ticaret yazılımının önde gelen sağlayıcılarından biridir. BigCommerce, teknik bilgi sahibi olmayan veya sundukları özellikler göz önünde bulundurulduğunda, kodla çalışma süresi olan kullanıcılar için genellikle en iyi seçenek olarak kabul edilir.
Magento
Magento, pazar payının neredeyse dörtte birini işgal eden e-ticaret platformları arasında lider olarak kabul ediliyor. Güvenilirlik ve performans açısından birçok popüler marka, Magento’yu çevrimiçi mağazalarında temel teknoloji olarak kullanıyor. Aynı zamanda, bu platform kurumsal düzeyde çevrimiçi mağazalar için en iyi e-ticaret platformu olarak kabul edilir.
YoKart
Zengin özellikleri ve akıllı fiyatları ile YoKart, e-ticaret ekosistemini kolayca oluşturmak için yeni girişimlere yardımcı olmaya odaklanmıştır. Diğer e-ticaret platformlarının aksine, birçok perakendeci var.
Big Cartel
Big Cartel sanatçılarına ve diğer küçük ev işlerine yöneliktir. Lansmanından bu yana, bu E-Ticaret Platformu birçok sanatçının çevrimiçi satışlarını geliştirmesine yardımcı oldu. Bu sistemin kullanımı son derece kolaydır ve çoğu zaman e-ticaret alanına giren sanatçılar ve diğer yaratıcı insanlar için en iyi seçenek olarak kabul edilir.
bknz: E-Ticaret
başlıklar