- 26 Haziran 2018
- Yayınlayan: admin
- Kategori: Arama motoru optimizasyonu
Yorum yapılmamış

Google Algoritmaları 2018
- Özellikle son dönemde artan küreselleşme şartlarının da etkisiyle arama motorlarında rekabet oldukça yüksek boyutlara ulaşmıştır.
- Bunun da doğal bir sonucu olarak Google algoritmaları 2018 yılında büyük bir değişime uğramış, özellikle mobil cihazlarda görünür olmanın önemi oldukça artmıştır.
- Günümüzde Google’ın algoritmalarını yaptığı yatırımlar yoluyla tahmin etmek bir ölçüde mümkün olup, LookPRO olarak tüm gelişmeleri değerli müşterilerimiz için günlük olarak takip ediyoruz. 2018 yılında Google tarafından geliştirilen algoritmaları şu şekilde özetleyebiliriz :
Google Temmuz 2018 Mobil Hız Güncellemesi
- Ocak ayında Google tarafından yapılan duyuruya göre, mobil cihazlar için sayfa yüklenme hızının bundan böyle önemli bir sıralama kriteri olacağı resmen açıklanmış.
- Page Speed Insights verilerine göre yapılan analizler çerçevesinde mobil cihazlarda yüksek bir uyumluluk puanı elde eden siteler gerçek anlamda Temmuz 2018 den itibaren önemli bir avantaja sahip olacak. Detaylar için tıklayınız.
Google Maccabees Güncellemesi
- Bu güncelleme özellikle ana kelime – alt kelime dengesini doğru bir şekilde sağlayamayan web siteleri için önemli sorunları beraberinde getirmeye başladı.
- Çok fazla alt sayfa ile çok fazla alt kelimeyi hedefleyen web sitelerinin SEO çalışmalarına Maccabees olumsuz etkiler yapıyor. Bu nedenle çok fazla alt sayfada çalışan web sitelerinin bu alt kelimelerini ilgili üst ana kelimelerde toplayarak bu sorundan kurtulmaları mümkün görünüyor.
Broad Care Algoritma Güncellemesi
- Resmi olarak da doğrulanmış olma özelliğine sahip Broad Care algoritma güncellemesi ile Mart ayından itibaren web siteleri oldukça farklı sıralama sonuçları almaya başladı.
- Özellikle doğrudan SEO çalışması yapan kişilerin içeriklere verdikleri önemi bir kat daha arttırmasını sağlayan Broad Care algoritması ile kullanıcı dostu içeriklerin öneminin bir kat daha arttığını rahatlıkla söyleyebiliriz.
- Bu algoritmaya göre kullanıcı dostu içerikler, görsel anlatımlar ve sayfada kalış süresinin doğrudan sıralama etkisi üzerindeki rolünün bir kat daha arttığını söylemek mümkün.
Son güncelleme : 26.06.2018
başlıklar