- 7 Temmuz 2018
- Yayınlayan: admin
- Kategori: Arama motoru optimizasyonu
Yeniden pazarlama kitlesi nasıl oluşturulur ? Aslında oldukça karmaşık görünse de, olayın mantığını doğru anladıktan sonra yeniden pazarlama konusunda çalışmalar yapmak oldukça basit. Doğru kitle daima doğru sonuç getireceğinden, hedeflenen kitleleri iyi seçmek büyük bir öneme sahip. Google Adwords için yeniden pazarlama kitlesi oluşturmanın adımları şu şekilde.
2- Yeni bir yeniden pazarlama hedeflemesi oluşturuyoruz
Üst menüde mavi + işaretine tıkladığınızda yeni bir yeniden pazarlama listesi oluşturmak için solda gördüğünüz menü açılacaktır. Buradan seçeceğiniz kitle ile yeniden hedefleyebileceğiniz kullanıcıları nasıl hedefleyeceğinizi seçebilirsiniz. Bunlar web sitelerinizi ziyaret eden kullanıcılar, uygulama kullanıcıları, Youtube kullanıcıları ve müşteri listesi şeklindedir. Özel kombinasyon ile aynı zamanda farklı iki kitleyi hedefleyebilirsiniz.
3- Kitle ve hedefleme detaylarını belirleyin
Web sitesi hedeflemesi kullanacaksanız, burada seçeceğiniz URL ile kullanıcıların ziyaret ettiğinde raporlanacakları adresi yazabilirsiniz. Buradan başlangıçtaki liste boyutunu seçerek eğer daha önce belirlediğiniz sayfalar için Adwords çalışması yaptıysanız, önceki kitleleri dahil edebilirsiniz. Üyelik süresi; burada verilerin toplanacağı gün sayısını ifade eder. En fazla 540 gün için kitleleri bu grupta bulundurabilirsiniz.
Bu aşamalardan sonra hedef kitleniz kullandığınız reklam bütçesine ve arama hacmine bağlı olarak değişiklik gösterecektir. En az 1000 kullanıcılık bir data oluşturduğunuzda, hedef kitlenize ait istatistikleri net bir şekilde görebileceksiniz. Buradan sonraki aşamada yapacağınız iş, hazırlayacağınız kampanyaların hedef kitlelerini yeniden pazarlama kitleleriyle eşleştirmek olacaktır.
başlıklar