
almanca seo nedir?
Almanca SEO, yerel yada global işletmelerin Almanca dili kullanılan pazarlar da hedef kitlenize veya müşterilerine arama motorlarında, hizmetlerine yönelik Almanca konuşan müşteriler ile aynı dilde karşılarına çıkarak yaptığımız dijital çalışmalar ve optimizasyonlara denir.
Başta Almanya olmak üzere, Avusturya, Lihtenştayn ve İsviçre’nin resmi dilidir. Polonya, Çek Cumhuriyeti, Macaristan, Romanya, Rusya, Belçika ve Lüksemburg, Arjantin, Brezilya, Kanada, Şili, Fransa, İsrail, İtalya, Kazakistan, Namibya ve Amerika’da da Almanca yaygın dünya da en yaygın kullanılan diller arasındadır.
Son yıllarda Türkiye’nin Almanya ile siyasi ilişkileri inişli çıkışlı olsa da bu ekonomik ilişkilere yansımadığı ekonomik veriler ile açıkça görülmektedir. Alman Sanayi ve Ticaret Odaları Birliği’nin verileri de bunu doğruluyor. İhracat verilerine baktığımızda Türkiye yaptığı ihracat payının %10’luk bir kısmını Almanya’ya yapıyor.Almanya ya en fazla ihraç ettiğimiz ürünleri incelediğimizde, en fazla makine parçalarını görüyoruz, 2. sırada tekstil ve aksesuar ürünleri gelirken, 3.sırada ise taşıt ve parçalarını görüyoruz. Bunun yanında turizm açısından bakıldığında ise Türkiye’ye en fazla yabancı turist gelen Avrupa Ülkelerinin başında Almanya geliyor.
Alman firmaların, bizi tercih etme nedenlerinden en önemlisi lojistik anlamda maliyetlerin daha düşük olması ile beraber daha kısa süreli teslimatların olmasıdır.
neden LookPRO?
Doğruları Garanti Ediyoruz
Paketleri Unutun
Global Düşünüyoruz
Dünyanın 25 dilinde SEO hizmeti veren tek firmayız.
Saniyeler içinde bize aklınıza takılanları sorabilir, işletmeniz için hızlı bir teklif alabilirsiniz. Lütfen geçerli bir telefon numarası giriniz, müşteri temsilcilerimiz en kısa sürede size ulaşacaktır.
E-ihracat başarı hikayelerimiz
E-ihracat için Arama Motoru Optimizasyonu olarak bilinen Uluslararası SEO konsepti, günümüzün dijital pazarlama çalışmalarının önemli bir bölümünü oluşturmaktadır.

Türkiye’nin araç kiralama konusunda lider firmalarından biri olan Yolcu360 için İngilizce dilinde SEO uyumlu içerik pazarlaması çözümleri konusunda uzun vadeli çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Bu çalışmalar kapsamında;
- 1000’i aşkın İngilizce anahtar kelimede içerik üretimi,
- Global anlamda sektörün lider kelimesi olan “rent a car” için ilk sayfaya konumlandırma,
- 101 farklı hedef lokasyon için özel olarak seçilen anahtar kelimelerde content marketing desteği
konularında çalışmalar sergiledik. Firmaya 1 yılı aşkın bir süredir aktif olarak content marketing ve farklı dillerde tercüme konusunda destek sağlamaya devam etmekteyiz.
Türkiye de yabancılar için profesyonel danışmanlık sağlayan Ata Kurumsal A.Ş. ile uzun yıllardan beri 5 farklı dilde SEO, İçerik Pazarlaması, Google AdWords, Sosyal Medya Pazarlaması gibi geniş kapsamlı çalışmalar yürütüyoruz. Sektörel anlamda tüm dillerde toplam 300’ü aşkın ticari kelimede ilk sayfa başarısı ve sayısız dönüşüm sağlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Çalışılan anahtar kelimelerde %81 ilk sayfa ve Google AdWords üzerinde %94 sektör başarısı sağlamış durumdayız.


Türkiye’nin önde gelen beton santrali ihracatçılarından Promax Beton Santralleri ile 7 farklı dilde 40’ın üzerinde anahtar kelime üzerinde çalışmaktayız. Özellikle global pazarda hedef ürünlerde farklı dillerde ilk sayfa konumlandırma ve beraberinde uyguladığımız özel E-İhracat uyumlu SEO teknikleriyle 6 aylık süreçte :
- Anahtar kelimelerin %83’lük kısmında ilk sayfa başarısı,
- Yerel SEO konseptinde 10’un üzerinde ülkede lokal sıralama başarısı,
- Organik trafikte 6 aylık süreçte %250’lik artış.
Sahne sistemleri konusunda Türkiye’nin önde gelen ihracatçılarından olan Gala Sahne Sistemleri için 4 farklı dilde SEO ve dijital itibar yönetimi çalışmaları yapmaktayız. Çalışmalar neticesinde;
- 100’ü aşkın sektörel kelimede ilk sayfa başarısı,
- Organik trafikte %30’u aşkın büyüme,
- E-İhracat hacminde %45 büyüme sağlayarak firmanın emin adımlarla dünya pazarında üst sıralara tırmanmasına katkıda bulunuyoruz.

Grafiklerle başarılarımız
1-promaxstar beton santralleri
1-Promaxstar Beton Santralleri

Şubat ayında 10 dilde altyapısını tamamladığımız Promax ile, Mart ayında sıfırdan başladığımız E-İhracat destekli Uluslararası SEO çalışmaları ile 5 aylık süreçte organik trafikte Mart ayına göre %350’lik bir artış yakalamış durumdayız.
2-gala sahne sistemleri
2-Gala Sahne Sistemleri

Sıfırdan E-İhracat altyapısını düzenlediğimiz ve tüm global SEO kanallarına entegre ettiğimiz Gala Sahne ile geride bıraktığımız 5 aylık süreçte %30’un üzerinde organik trafik artışı sağlarken, dünyanın farklı coğrafyalarından onlarca dönüşüme katkıda bulunduk.
3-ata kurumsal danışmanlık a.ş.
3-Ata Kurumsal Danışmanlık A.Ş.

5 farklı dilde 3 yılı aşkın süredir çalıştığımız Ata Kurumsal Danışmanlık A.Ş. için sadece 2019 yılının ilk 5 aylık sürecinde organik trafikte %20’lik bir artış elde edildi.
Hizmet sağladığımız diller
başlıklar