Yunanistan’a İhracat Nasıl Yapılır. Yüz ölçümü 132.000 km2 olan Yunanistan; Avrupa, Asya ve Afrika kıtalarının kesişimin de Balkan Yarımadası’nın güney ucunda yer alır ve kuzeybatıda Arnavutluk, kuzeyde Makedonya Cumhuriyeti ve Bulgaristan, kuzeydoğuda Türkiye sınır komşusudur.  Yunanistan‘ın 11 milyon nüfusu halkın çoğu Ortodoks Hristiyan inançlıdır. Başkenti Atina’dır.  Yunanistan sekizinci yüzyıldan itibaren tüm Akdeniz ve Karadeniz’e yayılan birçok bağımsız devletler kurulmuştur. İklimi Akdeniz iklimidir, ekonomisi için en önemli olan turizm sektörü ve gemi taşımacılığıdır. Yunanistan’ın sektörde, ihracatının ağırlık verildiği alanlar hammadde, yarı mamuller ve tarım ürünlerinden oluşturmaktadır. Genel ihracat olarak tarım ürünlerinin büyük bölüm ihracatı yaş meyve ve sebze, pamuk, tütün ve zeytinyağı gibi ürünlerden oluşturmaktadır. Yunanistan’a İhracat Nasıl Yapılır Yunanistan’ın ithalatı mevcut sanayinin yapısal sorunları nedeniyle ithalatın büyük bir kısmını sanayi ürünleri oluşturmaktadır. Toptan ve perakende ürünlerin satışı ve pazar payınızı genişletmek için pazarlama kanallarının en etkili olanı e-ihracat alt yapınızı oluşturmalısınız.

Yunanistan’a İhracat Nasıl Yapılır

  • Rafine petrol,
  • Paketlenmiş ilaçlar,
  • Alüminyum kaplama,
  • Sigara, taze balık,
  • Otomobil,
  • Ham petrol,
  • Paketlenmiş ilaçlar.

E-İhracat için Uygun muyum ? Ücretsiz sorgulayın

[multi-step-form id=”1″]

Gelişen teknolojilerle yapılan ihraçlarda e- ihracat kullanıcılığı artmıştır. Neredeyse her alışverişte kullanılan bu sistem tüketimi artırmaktadır. İlk defa ihracat hedefleyen ülkeler için dijital ortam uyum sağlayabilmek ve alışmak önemlidir. Doğru altyapı ve ihracat kanallarıyla istenilen pazara giriş yapılarak ihracata başarı elde edilebilir. İlk olarak yapılacak ihracatın ürün mü yoksa hizmet mi olduğuna karar verilmelidir. Yunanistan uluslararası pazara hitap ederken kendine ait web sitesinin olması kullanıcıya güven kazandırır.  Yunanistan’a İhracat Nasıl Yapılır Ege’de deniz taşımacılığının antrepo/gümrük alanı yetersizliği Yunan adalarına olan ticaretin gelişmesinde en önemli engeldir. Yunanistan e-ticaret tüketicilerinin alışveriş Online siteler arasında yapılan ürün araştırması ve fiyat karşılaştırması yapmaktadır. Yunanistan’daki sermaye kontrollerinden kaynaklı online bankacılığın gözle görülür şekilde artması da tüketicileri e-ticaret sektörüne karşı ilgileri ve kullanımları artmaktadır. En çok e-ticaretin yapıldığı alanlar seyahat satın alımı, konaklama, giyim, elektronik aletler, kişiler bakım ürünleri gibi kategoriler yoğun talep edilmektedir. E- ticaretin gelişmesiyle ülkenin transfer ettiği ürün seçenekleri belirli miktarda artmıştır.

Bknz: E-ihracat

başlıklar