KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ NEDİR?

İşletmeniz için insanların ne düşündüğünün farkında mısınız ? Acaba firmanızın ismini duyduklarında insanların bilinç altında nasıl bir algı oluşuyor ? Olumlu mu olumsuz mu ? İşte tüm mesele bu. Kurumsal itibar yönetimi aslında kökleri oldukça eskiye dayanan bir terim. Günümüzde ise kurumsal itibarın dijital ortamda geliştirilmesi ve korunması oldukça profesyonel çalışmalar gerektiren bir alan haline gelmiş durumda. Özellikle gittikçe tanınırlığı artan firmaların son dönemde en çok önem verdikleri konulardan biri olarak dijital itibarlarını üst seviyede tutmak ve onu korumak için yapılan çalışmaları gösterebiliriz. Bu nedenle dijital anlamda itibar çalışmaları firmaların PR’larını doğrudan etkiliyor.

Internet ortamında son yıllarda inanılmaz bir artış gösteren rekabet koşulları ile birlikte dijital yatırımlarda gözle görülür şekilde artış yaşanmıştır. Firmalar başta Kurumsal SEO, dijital ortamda kurumsal itibar yönetimi ve internet reklamcılığı olmak üzere pek çok alanda yatırım yapmaktadırlar. Bu yatırımların da doğal bir sonucu olarak günümüzün en büyük pazarı haline gelen internet ortamında rekabet gittikçe artmıştır. Örneğin, bazı lüks hizmet sektörlerinde tık başı reklam maliyetleri (PPC) yaklaşık 30 TL seviyelerine yaklaşmıştır ki bu oldukça büyük bir rakamdır.

Kurumsal itibarınızı arttırmak için dijital ortamda firmanız ve sektörünüz hakkında kullanıcıların ürün ve hizmetlerinizle nasıl etkileşime girdiğini anlamanız ve istatistiksel analizlerle davranışlarını daha iyi yorumlamanız gerekiyor. Özellikle hizmet verdiğiniz sektörlerde dijital ortamda daha görünür olmak günümüzde çok büyük bir önem taşıyor. Sizinle daha önce etkileşime girmiş hedef kitlenizi dijital ortamda yeniden hedefleyerek (retargeting) onların bilinç altındaki imajlarına kalıcı şekilde katkıda bulunma fırsatı yakalayabileceğinizi hatırlatalım.

Kurumsal Dijital İtibar Yönetimi Kapsamında Hangi Çalışmaları Yapıyoruz ?

Kurumsal İtibar Nedir?

Kısaca insanların firmanıza ait markaları, ürünleri ve hizmetleri duyduklarında ya da gördüklerinde sahip oldukları düşünceler kurumsal anlamda itibarınızı ifade etmektedir. LookPRO olarak dijital ortamda profesyonel ve kurumsal itibar geliştirme çözümleri sağlıyoruz.

Dijital Ortamda İtibar Nedir?

Aslında bu konseptin özünde kurumsal itibardan farkı bulunmamaktadır. Fakat dijital ortamda itibar, günümüzde dünyanın en büyük pazarı olan internet ortamında firmanıza ait ürün ve hizmetlerin bilinirliği ve yine pazardaki konumunuzla doğrudan ilgilidir.

Hangi Çözümleri Sağlıyoruz?

Özellikle firmanızın dijital ortamda akılda kalıcı görsellerini tasarlayarak, hedef kitleleriniz ile ürün ve hizmetlerinizi en iyi şekilde buluşturuyoruz. Sağladığımız çözümler sektöre ve firmalara göre değişiklik göstermekle beraber, temel amacımız firmanızın insanların gözünde itibarını yükseltmektir. Bunun için internet reklamcılığının yanı sıra, sosyal medya yönetimi, kullanıcı deneyimi çalışmaları ve satış sonrası kullanıcı geri dönüşlerinin yönetimi gibi çok farklı çözümler sağlamaktayız.

İtibar Çalışmalarında Süreç Nasıl İşliyor?

Dijital ortamda kurumsal itibar için öncelikle kullanıcılardan geri alınan dönüşler temel veri olarak kabul edilir. Bunun yanı sıra markanızın ve işletmenizin hem arama motorlarında hem de sosyal ağlarda hangi aramalar ile tetiklendiği analiz edilir. Buradan hareketle sektörde sağladığınız ürün ve hizmetlere ait kategorilerdeki konumunuza göre özel bir yol haritası çıkartılıyor.

Yabancı Dil Faktörünün Önemi

Kurumsal bir internet sitesi günümüzde en az 3 farklı dilde yayın yapmalıdır. Bu dillerden biri firmanın temel olarak kurulduğu ülkeye ait yerel dil, bir diğeri dünyanın global dili olarak kabul edilen İngilizce ve son olarak da firmanın hitap ettiği ana pazara hakim dil olarak seçilmelidir. LookPRO olarak yaklaşık 25 farklı dilde profesyonel olarak bu hizmeti sağlıyoruz.

Kurumsal İtibar Yönetimi ile Neyi Hedefliyoruz ?

LookPRO Bilişim olarak temel sloganımızın “Profesyonel bir bakış” olduğunu tekrar hatırlatalım. Dijital ortamda kurumsal itibar yönetimi konsepti ile daha önce sizinle etkileşime girmiş ve belirli bir marka imajını bilinçaltına yerleştirmiş kitleye firmanızın güçlü dijital imajını hatırlatmayı, ayrıca firmanızın adını ilk defa duyacak kişilerin aklında kalıcı bir iz bırakarak bilinçaltlarına firmanızı yerleştirmeyi hedefliyoruz. Markanızı dijital pazarda konumlandırırken, hem global hem de hedef pazara yönelik dil çalışmalarını konseptimize dahil ediyoruz, böylece potansiyel müşterilerinizle aynı dili konuşmanızı sağlıyoruz.

teklif alın

Saniyeler içinde bize aklınıza takılanları sorabilir, işletmeniz için hızlı bir teklif alabilirsiniz. Lütfen geçerli bir telefon numarası giriniz, müşteri temsilcilerimiz en kısa sürede size ulaşacaktır.

    neden LookPRO?

    Doğruları Garanti Ediyoruz

    Yükselmeyi değil, doğru çalışmaları yapmayı garanti ediyoruz.

    Paketleri Unutun

    Hazır ve işlevsiz SEO paketleriyle değil, tamamen işletmenize özel sektörel ve lokasyonel çözümler üretiyoruz.

    Global Düşünüyoruz

    Dünyanın 25 dilinde SEO hizmeti veren tek firmayız.

    bizi arayın

    Bizim için ne dediler?

    Veteriner kliniğimiz için bir kaç yerel gazeteden backlink satın aldık. Direk SEO sıralamalarımızın yükseldiği gördük, inanamadık. Ofislerini ziyaret ettik konuştuk ve acilen kendileriyle sözleşme imzalayarak tüm dijital işlerimizde birlikte çalışmaya başladık. Sorunsuz ve güvenilir bir firma arayanlara duyurulur.

    İbrahim ÇİFTÇİ
    Genel Müdür & Veteriner Hekim, Boncuk Animal

    Yıllardır tanıtım yazısı satın almaktayız. Bir kere olsun sorun yaşamadık. Herkese tavsiye ederim.

    Uğur YILMAZ
    Finans Müdürü, ATA Kurumsal A.Ş.

    Özellikle ulusal gazetelerde projelerimizi duyurmak istiyorduk. Bizim için çok hızlı bir şekilde röportaj hazırlayan ve projelerimizi tanıtma şansı yaratan LookPRO’ya teşekkürlerimizi sunuyorum.

    Kadir GENCER
    Genel Müdür, Plusmix Beton Santralleri

    başlıklar