Kullanıcı Deneyimi (UX) Nedir ?

Kullanıcı deneyimi (UX) web sitenizi ziyaret eden tüm kullanıcılara ürün ve hizmetlerinizi satın alma isteği uyandıracak çeşitli optimizeler yapmanızı sağlayan bir uygulamadır. Bu sayede site içi ürün ve hizmetlerinize ait satış ve dönüşüm oranlarınızı arttırabilir, sayfanıza gelen ziyaretçilere daha uygun içerik ve tasarımlar gösterme şansına sahip olabilirsiniz.

Kullanıcı Deneyimi Hizmetinin Kapsamı

ısı haritaları

Haftalık olarak hedef web sayfalarınız için hareket, tıklama ve scroll analizi yapıyoruz. Analizlerimiz sayfalarınızın hedeflediği kelimelere göre haftalık, aylık ya da sezonluk olarak yapılmaktadır. Toplanan veriye göre ekibimiz tarafından uygun çalışma sayfalarınıza uygulanarak dönüşüm oranlarınız ve sayfa içi kullanıcı metrikleri için geliştirmeler yapılmaktadır.

dönüşüm oranı iyileştirme

Web sayfalarınızda sattığınız ürün ve hizmetlere ait dönüşüm oranlarının hesaplanması ve zamana yayılarak iyileştirme çalışmalarının uygulanması.

hemen çıkma oranı ve sayfa kalış süreleri

Sayfa içi hemen çıkma oranlarının analizler sonucu optimize edilmesi ve kalış süresi düşük sayfaların yine farklı çalışmalar ile geliştirilmesi.

kayıt formları

Sayfalarınızda bulunan kayıt formlarının analizlerinin yapılarak düşük performans gösteren formların optimize edilmesi.

ürün yerleştirmeleri

Özellikle belirli ürünlerin satışına konsantre olmuş sayfalarınız varsa, burada nispeten düşük performans gösteren ürünlerin tespit edilerek gerekli iyileştirmelerin yapılması.
teklif alın

Saniyeler içinde bize aklınıza takılanları sorabilir, işletmeniz için hızlı bir teklif alabilirsiniz. Lütfen geçerli bir telefon numarası giriniz, müşteri temsilcilerimiz en kısa sürede size ulaşacaktır.

    çalışmaya nasıl başlıyoruz

    Öncelikle UX çalışmaları için web sitenize ait teknik analizler ile başlıyoruz. Daha sonra hedef sayfalarınız için hemen çıkış oranı, sayfa görüntüleme sayısı, sayfada kalış süresi vb. tüm gerekli analizleri yaparak gereken aksiyonları yapmaya başlıyoruz. Buradan hareketle analiz yaptığımız sürenin sonunda elde ettiğimiz data ile yeni bir yol haritası oluşturarak çalışmalara start veriyoruz. Şu şekilde yol haritasını özetleyebiliriz :

    • Teknik analiz, ön rapor
    • Data toplanması (Aylık, sezonluk)
    • Yol haritasının oluşturulması
    • UX çalışmalarına başlanması

    UX Teknik Analizi ve Ön Rapor

    Kullanıcı deneyimi çalışmalarına ilk iş olarak teknik analizini çıkartmakla başlıyoruz. Eğer web sitenizde Google Analytics altyapısı mevcut ise bu verileri okuyarak hızlı bir şekilde ön rapor çıkartıyoruz. Fakat eğer bu altyapıya sahip değilseniz, öncelikle bir veri toplama süremiz olacaktır. Bu süre bulunduğunuz sektöre, günlük ziyaretçi sayınıza ve sezon potansiyelinize göre değişiklik göstermektedir. Özellikle UX için oldukça önemli olan datalarınızı toplayarak, elde ettiğimiz verilere göre aksiyon alıyoruz. Hazırladığımız teknik detayları da içeren ön rapor ile web sitenizin mevcut konumu hakkında daha detaylı bilgilere sahip olacaksınız.

    Data Toplanması

    Öncelikle sektörünüz ve rekabet koşullarıyla alakalı hedeflediğiniz zaman periyotları için en uygun verileri toplayarak işe başlıyoruz. Bu verilerin en önemlileri olarak hemen çıkış oranı, sayfa/oturum oranı, ortalama oturum süresi ve dönüşüm oranlarıdır.

    Yol Haritasının Oluşturulması

    Sektörünüzle alakalı veri toplama süreci sonucunda değerlendirdiğimiz bu verileri yol haritası oluştururken aktif olarak kullanıyoruz. UX çalışmaları kapsamında çeşitli tasarımların oluşturulması, sayfa içi optimizasyonlar yapılması ve kullanıcı davranışlarından hareketle çeşitli geliştirmeler yapılarak hedef dönüşümlerin arttırılması ile UX çalışmalarına resmen başlamış oluyoruz. Yol haritasının oluşturulduğu aşamada dilerseniz ofisinizi ziyaret ederek sizin için ortaya çıkardığımız verileri ve çalışma dosyalarını yakından göstererek, yapacağımız tüm optimizeleri ve süreç planlarını detaylı bir sunum olarak anlatıyoruz.

    neden LookPRO?

    Doğruları Garanti Ediyoruz

    Yükselmeyi değil, doğru çalışmaları yapmayı garanti ediyoruz.

    Paketleri Unutun

    Hazır ve işlevsiz SEO paketleriyle değil, tamamen işletmenize özel sektörel ve lokasyonel çözümler üretiyoruz.

    Global Düşünüyoruz

    Dünyanın 25 dilinde SEO hizmeti veren tek firmayız.

    bizi arayın

    Bizim için ne dediler?

    Veteriner kliniğimiz için bir kaç yerel gazeteden backlink satın aldık. Direk SEO sıralamalarımızın yükseldiği gördük, inanamadık. Ofislerini ziyaret ettik konuştuk ve acilen kendileriyle sözleşme imzalayarak tüm dijital işlerimizde birlikte çalışmaya başladık. Sorunsuz ve güvenilir bir firma arayanlara duyurulur.

    İbrahim ÇİFTÇİ
    Genel Müdür & Veteriner Hekim, Boncuk Animal

    Yıllardır tanıtım yazısı satın almaktayız. Bir kere olsun sorun yaşamadık. Herkese tavsiye ederim.

    Uğur YILMAZ
    Finans Müdürü, ATA Kurumsal A.Ş.

    Özellikle ulusal gazetelerde projelerimizi duyurmak istiyorduk. Bizim için çok hızlı bir şekilde röportaj hazırlayan ve projelerimizi tanıtma şansı yaratan LookPRO’ya teşekkürlerimizi sunuyorum.

    Kadir GENCER
    Genel Müdür, Plusmix Beton Santralleri

    başlıklar