ETKİLİ DİJİTAL FUAR ÇALIŞMALARI

    [phonetext* phonetext-508 "+90"]

    ETKİLİ DİJİTAL FUAR ÇALIŞMALARI

      [phonetext* phonetext-508 "+90"]

      Yurtdışı fuarlarınızda daha fazla müşteriye ulaşmak mümkün!

      Nasıl mı?

      Fuar Öncesi Çalışmalarımız

      Basılı Ürün Tasarımları,

      • Kart Vizit
      • Fuar Stand Tasarımı,
      • 30 Dile Kadar Katalog Tasarımı (PDF ve Baskıya Uygun),
      • El Broşürleri,
      • Fuarda Tv yansıması özel Video tasarımları,
      • Promosyon Ürün Tasarımları

      Fuar Öncesi Dijitalleştirme

      Fuar ile ilgili Google aramalarını tespit ediyoruz.

      Örnek Fuar

      *Google Arama Sonuçlarına Göre Analizler Yapıyoruz

      *Fuar Eylülde olduğu için hazırlıklar 3 ay önce başlıyor ve bizde 3 ay öncesinden sizi hazırlıyoruz.

      *Geçen yıl 100 Bine yakın kişi bu fuar ile ilgilenmiş.

      • Fuar katılımınıza dair bir Web sayfası oluşturuyoruz ve fuar ile ilgilenen kişileri fuar öncesinden marka bilinirliğinizi oluştururken, fuar standlarınız da randevu almaları için formlar oluşturuyoruz.
      • Fuar sayfanızı ziyaret edenleri özel yapay zeka kodlarımız ile bir havuzda toplayıp, markanızla sürekli iletişimde kalmalarını sağlıyoruz, Re-marketing ve Meta Business Pixel ve talebe göre farklı sosyal medya mecralarında sizin ürün ve hizmetlerinizin ziyaretçilerin karşısına çıkmanızı sağlıyoruz.
      • https://youtu.be/nNvJaMPXBDQ İhracatçılar için Dijital Pazarlama
      • Yurtdışı fuar ziyaretlerinizin öncesi ve sonrasını dijitalleştiriyoruz.
      • Yurt Dışı Fuar Organizasyonlarınızı Dijitalleştirerek, Fuar ziyaretlerinizden Maximum verim almanızı sağlıyoruz.

      Fuar Sonrası Çalışmalarımız

      • Fuar öncesinde topladığımız dijital dataya tekrar fuar sonrası yeniden pazarlama yöntemleri ile hedefleme
      • Fuar reklam çalışmalarımızda web sitenizde form dolduranlara özel mail marketing ve özel hedef kitle reklamları ile hedefleme
      • Fuar sırasında topladığınız kartvizit ve iletişim bilgilerine özel ziyaretleri için mail marketing teşekkür mail çalışması ve raporlanması
      • Fuar ziyaretçi datanıza özel hedef kitle reklamların kurulumu.

      Tüm bu süreç sonunda müşteri potansiyelinizi ve fuar dönüşümünüzü %1000 artırıyoruz.

      Detaylar için formu doldurabilirsiniz…

      ETKİLİ DİJİTAL FUAR ÇALIŞMALARI

        [phonetext* phonetext-508 "+90"]

        Grafiklerle başarılarımız

        1-promaxstar beton santralleri

        1-Promaxstar Beton Santralleri

         

        Şubat ayında 10 dilde altyapısını tamamladığımız Promax ile, Mart ayında sıfırdan başladığımız E-İhracat destekli Uluslararası SEO çalışmaları ile 5 aylık süreçte organik trafikte Mart ayına göre %350’lik bir artış yakalamış durumdayız.

        2-gala sahne sistemleri

        2-Gala Sahne Sistemleri

         

        Sıfırdan  E-İhracat altyapısını düzenlediğimiz ve tüm global SEO kanallarına entegre ettiğimiz Gala Sahne ile geride bıraktığımız 5 aylık süreçte %30’un üzerinde organik trafik artışı sağlarken, dünyanın farklı coğrafyalarından onlarca dönüşüme katkıda bulunduk.

        3-ata kurumsal danışmanlık a.ş.

        3-Ata Kurumsal Danışmanlık A.Ş.

         

         

         

         

         

         

         

         

         

         

         

         

         

        5 farklı dilde 3 yılı aşkın süredir çalıştığımız Ata Kurumsal Danışmanlık A.Ş. için sadece 2019 yılının ilk 5 aylık sürecinde organik trafikte %20’lik bir artış elde edildi.

        hizmet sağladığımız diller

        Dünyaya Açılmaya Hazır Mısınız ?

        Dünyanın en büyük pazarı olan dijital ortamda e-ihracat yapmayı hiç düşündünüz mü ? LookPRO olarak ürünlerinizi dünyanın çeşitli pazarlarında tanıtıyor, işletmelerinizi elektronik ihracat ile tanıştırarak hem milli ekonomimize katkı sağlıyor, hem de ürünlerinizi dünyanın dört bir yanına ihraç etmenizi sağlıyoruz.

        bizi arayın

        E-İhracat Nedir?

        ihracatın kolayı e-ihracat

        Elektronik ihracat konseptinin bilinen adı olan e-ihracat kısaca ürün ve hizmetlerin uluslararası pazarlara dijital ortamda ihraç edilmesidir. Klasik ihracattan en büyük farkı tanıtım ve satış süreçlerinin dijital ortamlarda yani bir e-ticaret sitesi üzerinden yapılmasıdır. Dolayısıyla e-ihracat günümüzde en düşük maliyetli ihracat yöntemi olarak karşımıza çıkmaktadır. Doğru pazarın belirlenmesi ve doğru pazara giriş (market penetration) stratejisi ile günümüzde çok başarılı işlere imza atmış projeler bulunmaktadır. Ülkemizde son dönemde yapılan yatırımlar ve hükümet tarafından sağlanan teşvikler ile e-ihracat özendirilmekte ve teşvik edilmektedir. Özellikle yıllık olarak %12 büyüyen dijital pazarda yerinizi henüz almadıysanız, bizimle iletişime geçerek uzman ekibimizin anahtar teslim çalışmalarını yakından tanıyabilirsiniz.

        e-ihracat süreçleri

        E-ihracat süreçlerinden kısaca bahsetmek gerekirse, kurulan e-ticaret platformunuzun hedef ülkelere yapacağı pazarlama çalışmalarına ait tüm operasyonlarını LookPRO olarak tek elden yönetiyoruz. E-İhracat danışmanlığı kapsamında Türkiye’nin dijitale entegrasyonunu desteklediğimiz gibi, kalıcı ve etkili çözümler ile işletmeleri destekliyoruz. Bu kapsamda e-ticaret sistemlerinizin kurulumu, ürün entegrasyonu, hedef kitleniz hakkında pazar araştırması, pazara yönelik dijital pazarlama, internet reklamcılığı, dijital itibar ve sosyal medya yönetimi gibi hizmetleri tek çatı altında topluyoruz. Google Akademi sertifikalı uzmanlarımız ile dünyanın 25 dilinde hem organik arama motoru optimizasyonu hem de internet reklamcılığı faaliyetlerimizi sürdürüyoruz.

        28 Dilde E-İhracat Danışmanlığı

        Potansiyel müşterileriniz ile aynı dili konuşmak ister misiniz? LookPRO olarak dünyanın 25 farklı dilinde sağladığımız özel pazar entegrasyonu çözümleri ile işletmenizin yeni pazarlara entegre ediyoruz.Size özel çözümlerimiz ile işletmenizi Afrika’dan Uzak Doğu’ya, Güney Amerika’dan Avrupa’ya açıyoruz.

        Hangi dillere hizmet veriyoruz?

        Hizmet Dillerimiz

        E-İhracat çözümleri bir telefon uzağınızda

        neden lookpro?

        E-İhracat ile Tanışın

        Dijitali en etkili şekilde kullanmayı garanti ediyoruz.

        Anahtar Teslim

        Tüm entegrasyonları sizin için sağlıyor, anahtar teslim çalışıyoruz.

        Global Düşünüyoruz

        28 farklı dilde e-ihracat için pazarlama çözümleri sunuyoruz.

        E-İhracat Soru & Cevap

        e-ihracat nedir?

        E-ticaretin yurt dışına açılmış hali olarak gösterebileceğimiz e-ihracat ile ürün ve hizmetlerinizi uluslararası pazarlarda konumlandırabilirsiniz. Örneğin: Arap pazarına ürünlerinizi tanıtarak potansiyel müşterilere ulaşmak istiyorsunuz, dijital ortamda belirlediğiniz lokasyon ve sektörlerde ürün ve hizmetlerinizi arayan hedef kitlenize ulaşmak mümkündür.Burada ürünlerinizi veya hizmetlerinizle alakalı arama motorlarında arama yapan, sosyal medyada benzer ürünlere ilgi gösteren ya da dijital ortamda benzer ilgi alanlarına sahip insanlara ve işletmelere ulaşmanız mümkün.

        e-ihracat nasıl yapılır? e-ihracat sitesi nedir?

        Son dönemde LookPRO olarak en çok almaya başladığımız sorulardan biri de ” e-ihracat nasıl yapılır ? ” sorusu oldu. Özellikle son dönemde döviz kurlarındaki dalgalanma ve küresel ekonomide istikrarsızlık gibi nedenlerden dolayı Türkiye için e-ihracat konsepti vazgeçilmez bir hale gelmiştir. Bu noktadan hareketle, pek çok işletme e-ihracat ile tanışarak yeni pazarlara giriş yapmaya başlamış ve ülkemize döviz kazandırıcı ticaret girişimlerine hız vermiştir. Bu nedenle ilk defa ihracat hedefleyen işletmeleri için dijital ortama entegre olmak oldukça önemlidir. Doğru bir altyapı ve doğru ihracat kanalı ile pazara giriş yapılması kısa vadede ihracat kanadında başarıyı da beraberinde getirecektir.

        türkiye’de e-ihracat teşvikleri nelerdir?

        Bu ihracat destekleri son dönemde özellikle e-ihracat ve mikro ihracat konseptleri için oldukça geniş kapsamlı bir şekilde düzenlenmiştir. Ekonomi Bakanlığı’nın ve ülkemizin Öncü bankalarının başını çektiği bu destekleriyle ülkemizin ihracat kanallarının genişletilmesi hedeflenmektedir. Özellikle döviz kurlarının oldukça yüksek seyrettiği 2018 yılında yine küresel ekonomideki belirsizliklere bağlı olarak ihracat yapmanın önemi bir kat daha artmıştır. Bu bağlamda en hızlı ve en düşük maliyetli ihracat yapma tekniği olan e-ihracat konsepti son dönemde oldukça popüler bir hale gelmiştir. Bu durumun da doğal bir sonucu olarak ihracatı desteklemek için farklı destek paketleri yayınlanmaktadır. Eğer siz de işletmenizi uluslararası pazarlara açmak ve farklı bölgelerden yeni hedef kitlelerde tanışmak istiyorsanız, ihracat destekleri sizin bu hedeflerinize ulaşmanızı oldukça kolay hale getirecektir.

        Ekonomik anlamda yüksek milli gelire sahip olmanın ve milli gelirimizi artırmamızın yolu ülkemize giderek daha yüksek miktarlarda döviz sokmak ile mümkün. Bunun içinde, döviz kazandırıcı hizmetler kapsamında ülke olarak yapmamız gereken Turizm ya da ihracat konularına ağırlık vermek olacak. 1980’li yıllardan itibaren ekonomik kalkınma modelini ihracata yönelik olarak şekillendiren Türkiye, bu bağlamda geliştirilen politikalarla oldukça önemli basamakları atlamıştır. Günümüzde ise döviz kurlarındaki dalgalanmalar ile savaşmanın en başarılı yolu olarak ihracat gösterilmektedir.

        e-ihracat için nasıl müşteri bulurum?

        Özellikle döviz kurlarındaki dalgalanmalardan etkilenmemek için ekonomide temel olarak iki bileşen önerilmektedir. Bunlar ihracat ve turizmdir. Ortak yönleri ise bu faaliyetlerin ülkemize döviz kazandırıcı nitelikte olmasıdır. Türkiye 31 Ocak 2018 tarihinde yayınlanan “2018-2021 E-İhracat Stratejisi ve Eylem Planı” ile e-ihracat hedefleri açıkça ortaya konulmuş ve küresel pazarda rekabet teşvik edilmiştir. Örneğin: Kuzey Afrika pazarına girmek isteyen bir toptan satış yapan işletme düşünelim. Bu işletmenin mobilya sektöründe faaliyet gösterdiğini ve hedef ülkelerin Mısır, Cezayir ve Tunus olduğunu varsayalım. Buradan hareketle perakende satış yapan ortak pazarlar kullanışsız hale geliyor. Bu noktada e-ticaret sisteminizi kurup ilgili pazara entegre etmeniz gerekiyor.

        yurtdışına ihracat nasıl yapılır?

        Ülkemizin mevcut piyasa şartları ve döviz kurlarında ki dalgalanmaları göz önüne aldığımız da ve globalleşen dünya şartlarında her işletmenin aklında ki soru ” yurtdışına ihracat nasıl yapılır ?”. Öncelikle; yapmanız gereken uluslar arası bir marka imajı oluşturun. Uluslar arası anlamda iş yapmak istiyorsanız güvenilirlik sağlamanız gerekir. Ne kadar küçük bir işletme olsanız da işletmenizi, firmanızı uluslar arası arenada sağlam bir iş ortağı olduğunuzu kanıtlamanız gerekir. Yada yerelde büyük bir firma olsanız dahi global pazarda küçük bir işletme gibi görünebilirsiniz.

        ihracat evrakları ve gerekli belgeler nelerdir?

        Bu, gümrük mevzuatına uygun olarak ihracatçıların ilgili birliği tarafından onaylandıktan sonra gümrük idaresine sunulan bir belgedir. Gümrük birliğine mevzuat ve belgelerin uyumlaştırılması çerçevesinde girildikten sonra gümrük beyannamesi ihracat evrakları dahilinde hazırlanmıştır.

        • Gümrük beyannamesi doğrudan sahipleri ve yasal temsilcileri veya temsilcileri tarafından yönetilir.
        • Gümrük beyannamelerinde kazıma veya çıkarma yapılamaz.
        • Gümrük beyannamelerinin doldurulmasından sonra beyan edilen malların cinsi, türü, kalitesi ve fiyatı ile ilgili herhangi bir düzeltme yapılamaz.
        • Gümrük beyannamelerinin kaydı, gümrükte depolanan sicile kayıt yaptırırken, bir sicil numarası, tarihi ve resmi kaşe ile tescil ile tamamlanır.

        ihracat prosedürleri ve operasyonel süreçleri nelerdir?

        İhracat prosedürleri bir ülkede üretilen malın başka bir ülkeye satılması anlamına gelmektedir. İhracatın fazla olması ülke kalkınmasını sağlamaktadır. Bir ihracat prosedürleri ve oparasyonel aşamaları sağlam ve düzgün işlemesi için firmaların kurallı hareket etmesi gerekmektedir. Çünkü ihracatın operasyon süreci önemlidir ve aksamamalıdır. Biz firma olarak İhracat Operasyon Aşama işlemlerinin sekteye uğramaması için tecrübeli ekip elemanlarımız ile sistemli bir çalışma yürütmekteyiz.  Siparişin alındığı andan itibaren elektronik ortam üzerinden müşteri, firma, banka, fabrika, nakliye şirketi, gümrük iletişimi sağlıyoruz. Malın müşteriye teslim edilmesine kadar geçen süreyi kayıt altına alıyoruz. Firmamıza güvenebilirsiniz.

        e-ihracat destekleri nedir ve sağlanan destekler nelerdir?

        Hükümet e-ticareti, firmalara önemli ölçüde destek sağlar. İhracatta teşvikleri veya kamu fonlarını dışa aktarma E-ticaret sektörü ticari bir faaliyet olduğundan, hükümet bu sektörü de e-ihracat Destekleri ile desteklemektedir. Bu desteği almak için ayrı bir şirkete ihtiyacınız yoktur. Ek olarak, oluşturulacak web sitesi, ülkeyi ele alacaksa, ülkenin diline tercüme edilmelidir. Tabii ki, Türkiye’de üretmek zorunda oldukları ürünleri satan firmalar için destek. Buna ek olarak, yerel e-ticaret siteleri, genellikle toptan imalatçılar veya ticari şirketler tarafından kullanılan İhracat Teşvikleri kullanıyorlarsa, ihracat malları gönderebilir veya yurtdışına açılabilirler.

        e-ihracat eğitimi nedir? sadece ihracat bilmek yeterli mi?

        Küresel çağın internet ticaretini sarın. Artık bir engelimiz olmadığı, tüketicilerin limitleri tanıdığı, birbirleriyle daha yakın ve birbirine yakın olmadığı bir dönemdeyiz. Küresel e-ticaret, tüketicilerin davranışlarını ve beklentilerini değiştiriyor, aynı zamanda endüstrinin dinamiklerini de deviriyor ve tüm ülkelerde yıkıcı bir avantajla büyüyor. E-ticaret eğitiminizi dört gözle bekliyoruz, böylece e-ihracatınızı kullanarak işinizde büyüyebilir ve global pazarda eşsiz bir performans sergileyebilirsiniz. Siz de E-İhracat Eğitimi ile işin uzmanı olma yolunda ilerleyebilirsiniz.

        ihracat özellikleri nelerdir? ithal edilmiş malların ihracı nasıl yapılır?

        İhracat özellikleri; bazı nedenlerden ötürü ihracat yapmak, bir ülkenin ve bu ülkedeki firmaların büyümesi, gelişmesi ve rekabet gücünü artırması bakımından ihracat, büyük bir önem taşımaktadır.

        • Yapılan satışı arttırmak ve kârı yükseltmek,
        • Küresel pazardan payını almak,
        • Yapılan satış ve ciro ile iç pazara olan bağımlılığı azaltmak,
        • Pazar dalgalanmalarını dengede tutarak ayakta kalmak,
        • Fazla üretimle iç pazardaki ihtiyacın fazlasını satmak,
        • Rekabet ve kalite gücünü artırmak,
        • Yeni yeni istihdamlar yaratmak,
        • Dış ticaret açığı olan cari açığın kapanmasına yardımcı olmak.

        ihracat pazar araştırması nedir? nasıl yapılmalıdır?

        İhracat pazar araştırması yapacak firmaların çoğunlukla ihmal ettikleri ilk adım, satılacak olan ürünün hangi ülkede ya da pazarlarda yer alacağı, talebin yüksek olup olmadığı, fiyat aralığı, girdiği pazardaki potansiyel alıcılarının durumu v.b. konuları önceden araştırmak firmaya ihracat öncesi faaliyetlerinde büyük fayda sağlar ve yol haritası belirlemede yardımcı olur.

        Zira yola çıkarken hedeflerin belirlenmiş olması ve en az bir yıllık yol haritasının çizilmiş olması lazımdır.

        • Firmalar, İhracat Pazar Araştırmasına bütçe ayırmalı,
        • Bu konuda detaylı araştırmaları bulunan LookPRO sitesinin verilerinden yararlanmalı,
        • Bunu bir yatırım aracı olarak görmelidirler. Pazar araştırması ve yurtdışına pazarlama konusunda devletin destekleme yaptığı unutulmamalıdır.

        ihracat rehberi, ihracat rehberi faydaları nelerdir? ihracat rehberi nedir?

        • İhracat rehberi markanızın değerini, ürünlerinizin görsel anlatımını en güzel şekilde katalog yapar, u sizin aynı zamanda reklamınız olmuş olur.İçerisinde yer aldığınız İhracat Rehberi, ulaşmış olduğu her yerde on binlerce ithalatçının mutlaka elinin altında bulunması gereken,  dünyanın her bir yerini dolaşmadan
        • ürün gamınızı,
        • kalitenizi anlatma imkânı sunar.

        ihracat rekortmenleri kimlerdir? ilk 10 firma 2018

        Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından 15 yıldır sürekli yapılmakta olan, 26 sektörün tamamını kapsayan İlk 1000 İhracatçı Firma araştırmasının sonuçlarına göre 2016 ve 2017’de İhracat Rekortmenlerinin ilk sırasında Ford Otomotiv Sanayi oldu. 2017 ihracat rekortmenleri listesine göre ikinci sırayı, bir önceki yıla göre 5 basamak birden yükselerek 4 milyar 443 milyon dolar ihracat gerçekleştiren Toyota, üçüncü sırayı ise 3 milyar 209 milyon dolarlık ihracatla Tofaş aldı.

        ihracat vergileri nelerdir?

        İhracat vergisi, bir ülkenin gümrük sınırlarından satışı için yurtdışına çıkan yurt içinde kullanıma yetecek olandan çok fazlasını yurt dışında satılması maksadıyla gönderilen ihraç mallarını konulan vergilerdir.

        İhracat Vergilerinin haricinde bir de ithalat vergisi vardır. İthal edilen mallar üzerinden alınan ithalat gümrük vergileri gibi, ihracat vergileri de dış ticaretten alınan vergi uygulamalarından bir tanesidir.

        Burada maksat, dünya üretimi içerisinde söz gelimi petrol, kahve gibi belli başlı bazı mallar bakımından tekel durumda bulunan ülkelerin,

        • bu malların ihracatı halinde ihracat vergisi alarak,
        • bütçenin maliyetini yabancı müşterilerin üzerine yüklemektir.

        Bu vergilerle birlikte ihracat fiyatını arttırarak, malın talebinin sabit olması halinde vergi yükünün devredilmesini sağlar.

        ihracat yapmak için neler gereklidir? hangi belgeler gereklidir?

        Satılacak olan malların ismi, cinsi, miktarı, birim fiyatı, teslimat şekli ve toplam tutar bedeli gibi evrakların beyan edilmesi için ihracat yaparken ilk iş olarak ticari faturaların düzenlenmesi gerekmektedir. Satıcı tarafından ürünlerle birlikte gönderilecek olan ticari faturalar, İhracat Yapmak İçin Gerekli Olanlardan bir tanesi isteyen kişiler tarafından düzenlenmesi gerekmektedir.

        ihracat yapmak istiyorum! nereden başlamalıyım?

        İhracat yapmak istiyorum demek, satmak istenilen malların yurt dışına satılması demektir. İhracat Yapmak İstiyorum, diyen bir kişiye bir takım önerilerimiz bulunmaktadır. Öncelikle uluslararası bir şirket imajı oluşturmak gerekmektedirDünya geneli anlamında başarılı bir ticaret yapmak için öncelikle güvenilebilirliğinizin olması şarttır. Küçük bir şirket olsanız dahi kendinizi uluslararası pazarda güvenilir ve sağlam bir iş ortağı olarak ifade etmeniz gerekmektedir. Ufak rötuşlar bile uluslararası pazardaki itibarınızı olumlu yönde etkileyebilir.

        ihracat 180 gün kuralı nedir? hala geçerli mi?

        İhracatçılar, ihracat fiyatını Türkiye’ye gelmek zorunda kaldı. Uygulamanın hacmi 6 ay süreyle geçerli olacak, sonraki ihracat 180 gün içinde ihracat Türkiye’ye gönderilecek ve en az yüzde 80’lik ihracat değeri bankaya satılacak. Bu kararname 2008 yılına kadar geçerlidir. Maliye Bakanlığı ve Türk parasının değerini koruma konusunda 32 sayılı Maliye Bakanlığı tebliği resmî gazetede yayınlandı. Bildirime göre, Türkiye sakinleri tarafından üretilen ihracat fiyatı, daha sonra ithalatçı, ihracata aracılık eden bankaya havale için hemen ödeme yapacaktır. Ülkeye ödeme yapmak için son tarih, veriliş tarihinden itibaren 180 günü geçmeyecektir. Bu harcamaların en az yüzde 80’inin bankaya satılması gerekecektir. Yurt dışındaki müteahhitlik firmalarının ürettiği ihracat bedeli, 365 gün içerisinde ülkeye ulaştırılacak ve bankaya satılması gerekecektir. İhracatçılar, ihraç edilen malların maliyetlerini kendi ülkelerine göndermekten, bankalara satmalarından ve ihracat hesabını kapatarak sorumlu olacaklardır. İhracata aracı olarak hareket eden bankalar da süreci takip etmek zorunda kalacaklar.

        ihracat elemanı veya ihracat personeli kimdir?

        Dış ticaret personeli ithalat ve ihracat işlemlerinden sorumludur. Uluslararası pazarda mal ve hizmet satma görevlerinden ve yasal düzenleme prosedürlerinin izlenmesinden bahsediyoruz. İletişim becerilerinde diksiyon ve güveni olan ekonomi, ticaret ve ofis operasyonlarından sorumlu bireyler, dış ticarette reklamlardan onlara uygun olanı İhracat Elemanı üyeleri seçebilirler. Dış ticaret departmanı ayrıca uluslararası bir alanı kapsadığı için ofis dışından periyodik olarak seyahat etmeyi gerektirebilir. Dış ticaret, dış ticarette en etkili faktördür. Yabancı dil konuşan kişiler işe alımda önceliklidir. Kural olarak, bilgisayar bilgileri bir ofis ortamında iş yaptıkları için gereklidir.

        ihracat fikirleri ve ihracat tüyoları 2019

        Başarılı bir işe hiçbir şey yapmadan ve eğlenmeden başlamanın yolu nedir? İhracat ve ithalat işi sorunun cevabı olabilir. Küçük yatırımlara ek olarak, saygın bir işiniz var ve dünyanın her yerinden müşteriniz var. Bu alanda geçmiş deneyime sahip olmanıza gerek yoktur, ancak organizasyonda akıllı ve deneyimli olmalısınız. Tatmin edici ve başarılı bir ihracat / ithalat işi oluşturmak için İhracat Fikirleri konusunda küçük ayrıntılara dikkat etmelisiniz. Pazar paylarını artırmak isteyen yerel üreticileri tanıyor musunuz? Yoksa yurt dışına gitmeyi ve irtibat kurmayı mı planlıyorsunuz?

        10 Adımda E-İhracat Entegrasyonu

        Hedeflediğiniz pazarın dijital potansiyelini araştırıyoruz, raporluyoruz ve bu rapor doğrultusunda doğru bir pazarlama stratejisi oluşturuyoruz

        Sektörünüze uygun e-ticaret sistemi altyapısını kuruyor, ürünlerinizi bu sisteme entegre ediyoruz. Örneğin perakende ihracat için sepete ekle, sanal pos vb. gibi sipariş işlemlerini hızlandıran entegrasyonları sağlarken, toptan ihracat yapan işletmeler içinse teklif al ve toptan sipariş gibi özel modüller kodlayarak tamamen sipariş odaklı çalışmalar yapıyoruz. 20 ürüne kadar ücretsiz olarak entegrasyon sağlamaktayız. Ekstra girişlerde ürün başı ücretlendirmemiz mevcuttur, lütfen müşteri temsilcilerimizle iletişime geçiniz.

        Kurulan e-ticaret sisteminin hedef kitleler için e-ticaret jargonuna uygun bir şekilde tercümesini yaparak müşterilerinizle aynı dili konuşmanızı sağlıyoruz. Örneğin Arap pazarı için Arapça dil seçeneği kullanmaktayız. Bu bağlamda yapılacak tercüme maliyetleri kaynak dilde 10000 karaktere kadar tarafımızdan ücretsiz olarak karşılanmaktadır.

        E-ihracat konseptinin en önemli aşamalarından biri olan dijital pazarlama konsepti içine Google Ads, Yabancı dillerde SEO, Re-marketing, Sosyal medya (Facebook, Instagram, Linkedin) pazarlaması gibi çalışmalar girmektedir. Bu konuda Türkiye’nin 28 dilde e-ihracat pazarlaması hizmeti verebilen ve ülkemize döviz kazandırıcı hizmet kapsamında çalışmalarda bulunan bir firma olmanın gururunu yaşıyoruz.

        Aliexpress, Amazon, eBay ve SOUQ gibi dünyaca ünlü e-ihracat pazaryeri platformlarına entegrasyon hizmeti sağlamaktayız. Bu konuda devlet tarafından verilen teşviklerden yararlanarak e-ihracat pazarlama giderlerinizi minimum seviyelere düşürmenize destek olmaktayız.

        Pazarlama tarafında gereken çalışmalar ile hedef müşterilere ulaşarak, bu çalışmaları satışa çevirerek online sipariş almanızı sağlıyoruz. Bütün para birimlerinde Siparişlerinizin tahsilatı tarafında sanal pos, havale vb. çeşitli ödeme al

        Mikro ihracat için ETGB, daha büyük ihracat işlemleri içinse ilgili lojistik formlarının doldurularak en uygun ve en güvenli kargolama yönteminin hazırlanması. Bu süreçte LookPRO olarak özel çözüm ortaklarımız ile en uygun lojistik operasyonlarını sağlamanız için danışmanlık hizmeti veriyoruz. Tüm yasal ihracat prosedürleri için gereken yasal işlemlerde vekaletname ve e-imza taahhütnamesinin tanzim edilerek gereken danışmanlık hizmetlerinin sağlanması. Bu bağlamda müşterilerimizi prosedürlerle uğraştırmak yerine sadece işlerine odaklanmalarını sağlıyoruz.

        Yasal prosedürler halledildikten sonra ilgili malın hedef adresten alınarak teslimat noktasına kargolama işleminin başlatılması aşaması.

        Sipariş edilen ürünlerin son kullanıcıya yani müşteriye teslimatı.

        İlgili siparişin lojistik süreçleri tamamlanıp faturalandırıldıktan sonra ihracat işlemi tamamlanmış oluyor.

        [Modal-Window id=”1″]

        başlıklar