fbpx

ücretsiz danışmanlık avantajı ile e-ihracat

Uygunluk Formunu Doldurun

E-ihracat desteği uygunluk formunu doldurun.

Başvuru Koşullarını Yerine Getirin

Başvuru koşullarını tamamlayın ve projenizi oluşturun.

E-İhracata Hemen Başlayın

Kuracağımız e-ihracat altyapıları ile fiili ihracata hemen başlayın.

Teşviklerden Yararlanın

Teşviklerden yararlanarak, e-ihracat giderlerinizin min. %75’ini geri alabilirsiniz.

300.000 TL E-İhracat Desteği

16 Eylül 2019 tarihinde yürürlüğe giren “Uluslararasılaşma Destek Programı” ile ihracat operasyonlarınız için 300.000 TL’ye kadar KOSGEB desteği almanız mümkün. Bu destek kapsamında geliştirdiğimiz ihracatçı KOBİ’lere özel e-ihracat programı ile tüm gereken dijital operasyonlarınızı sağlıyor ve desteğe ait yasal prosedürler konusunda ücretsiz danışmanlık hizmeti veriyoruz. Anahtar teslim e-ihracat paketlerimiz, size özel dijital pazarlama çözümlerimiz ile ihracata giriş yapmak isteyen veya mevcut ihracat portföyünü geliştirmek isteyen firmalara özel çözümler geliştiriyoruz.

ihracatın kolayı e-ihracat

Elektronik ihracat konseptinin bilinen adı olan e-ihracat kısaca ürün ve hizmetlerin uluslararası pazarlara dijital ortamda ihraç edilmesidir. Klasik ihracattan en büyük farkı tanıtım ve satış süreçlerinin dijital ortamlarda yani bir e-ticaret sitesi üzerinden yapılmasıdır. Dolayısıyla e-ihracat günümüzde en düşük maliyetli ihracat yöntemi olarak karşımıza çıkmaktadır. Doğru pazarın belirlenmesi ve doğru pazara giriş (market penetration) stratejisi ile günümüzde çok başarılı işlere imza atmış projeler bulunmaktadır. Ülkemizde son dönemde yapılan yatırımlar ve hükümet tarafından sağlanan teşvikler ile e-ihracat özendirilmekte ve teşvik edilmektedir. Özellikle yıllık olarak %12 büyüyen dijital pazarda yerinizi henüz almadıysanız, bizimle iletişime geçerek uzman ekibimizin anahtar teslim çalışmalarını yakından tanıyabilirsiniz.

28 Dilde E-İhracat Danışmanlığı

Potansiyel müşterileriniz ile aynı dili konuşmak ister misiniz? LookPRO olarak dünyanın 25 farklı dilinde sağladığımız özel pazar entegrasyonu çözümleri ile işletmenizin yeni pazarlara entegre ediyoruz.Size özel çözümlerimiz ile işletmenizi Afrika’dan Uzak Doğu’ya, Güney Amerika’dan Avrupa’ya açıyoruz.

Hangi dillere hizmet veriyoruz?

Hizmet Dillerimiz

Destek almaya uygun muyum?

aşağıdaki formu doldurarak e-ihracat desteğine uygunluk durumunuzu sorgulayabilirsiniz
1) Firmanız KOSGEB'e kayıtlı ve KOBİ beyannamesi onaylı mı ?
EvetHayır
4) Daha önce bu teşvikten faydalandınız mı ?
EvetHayır
2) Firmanız KOBI Bilgi Sisteminde kayıtlı ve aktif durumda mı ?
EvetHayır
5) Açık kaynak yazılım kullanmak istiyor musunuz ?
EvetHayır
3) Firmanızın KOBİ beyannamesi güncel mi ?
EvetHayır
6) Destek tutarından fazla vergi/SGK borcunuz bulunuyor mu ?
EvetHayır

Destek almaya uygun muyum?

aşağıdaki formu doldurarak e-ihracat desteğine uygunluk durumunuzu sorgulayabilirsiniz
1) Firmanız KOSGEB'e kayıtlı ve KOBİ beyannamesi onaylı mı ?
EvetHayır
2) Firmanız KOBI Bilgi Sisteminde kayıtlı ve aktif durumda mı ?
EvetHayır
3) Firmanızın KOBİ beyannamesi güncel mi ?
EvetHayır
4) Daha önce bu teşvikten faydalandınız mı ?
EvetHayır
5) Açık kaynak yazılım kullanmak istiyor musunuz ?
EvetHayır
6) Destek tutarından fazla vergi/SGK borcunuz bulunuyor mu ?
EvetHayır

bizi arayın

destek kapsamı

1 – YAZILIM VE DONANIM GİDERLERİ DESTEĞİ

(1) Proje kapsamında satın alınacak yazılım ve donanım giderlerine destek verilir.

(2) Yazılım giderleri kapsamında yazılımın lisans bedeli, proje süresi ile sınırlı olmak üzere zaman sınırlı lisans kullanım bedeli ve bulut tabanlı yazılım lisans kullanım bedeli, yazılıma ait eğitim ve danışmanlık giderleri için destek verilir.

(3) Donanım giderleri kapsamında sunucu (server), masaüstü bilgisayar, diz üstü bilgisayar ve yazılımın kullanılmasında ihtiyaç duyulan diğer donanım giderleri için destek verilir.

(4) Desteğin toplam üst limiti 100.000.- TL’dir.

Basic

3500₺
3000₺+KDV
'den başlayan fiyatlarla
  • Tek dilde altyapı
  • Sanal POS Entegresi
  • Bulut (Cloud) Sunucu
    1 Yıl boyunca ücretsiz olarak sitenizi bulut sunucuda barındırıyoruz.
  • 3 E-Posta Hesabı
  • Uluslararası Ödeme İşlemleri
  • Tek Para Birimiyle Tahsilat
  • Lisanslı Premium Tasarım
    Sistemimiz tarafından sağlanan hazır temalar dışında özel bir tasarım yaptırmak opsiyonel ve ücrete tabidir.
  • %100 SEO ve AdWords Uyumlu Altyapı
  • Sınırsız Ürün Ekleme
  • Ürün Ekleme/Düzenleme Eğitim Videosu
  • 1 Ay Teknik Destek (Ücretsiz)
  • Blog Yönetimi
  • Sınırsız Trafik
  • SSL Sertifikası (Ücretli)
ÖNERİLEN

Standard

6000₺
5000₺+KDV
'den başlayan fiyatlarla
  • 2 Dilde Altyapı
  • Sanal POS Entegresi
    İngilizce dil desteği 10000 krk. ile sınırlı olup, yoğun tercüme işlemi gereken durumlarda tercüme ücretleri pakete eklenmektedir. Diğer diller için lütfen teklif alınız.
  • Bulut (Cloud) Sunucu
    Sistemimiz tarafından sağlanan hazır temalar dışında özel bir tasarım yaptırmak opsiyonel ve ücrete tabidir.
  • 10 E-Posta Hesabı
  • Uluslararası Ödeme İşlemleri
  • Çift Para Birimiyle Tahsilat
    Bu pakette sanal POS uyumluluğunuz dahilinde Dolar, Euro vb. para birimleriyle eş zamanlı olarak tahsilat yapabilirsiniz.
  • Lisanslı Premium Tasarım
    Sistemimiz tarafından sağlanan hazır temalar dışında özel bir tasarım yaptırmak opsiyonel ve ücrete tabidir.
  • %100 SEO ve AdWords Uyumlu Altyapı
  • Sınırsız Ürün Ekleme
  • Video Eğitim + 50 Ürüne Kadar Ücretsiz Ekleme Hizmeti
  • 6 Ay Teknik Destek (Ücretsiz)
  • Blog Yönetimi
  • Sınırsız Trafik
  • Kargo Entegrasyonu
  • Otomatik Yedekleme Hizmeti
  • Proforma Faturalandırma Modülü
  • Toplu Ürün Yükleme
  • SSL Sertifikası (Ücretsiz)
    (Bu paketteki SSL sertifikası standart SSL paketidir, EV SSL opsiyoneldir.)

Platinum

11000₺
9000₺+KDV
'den başlayan fiyatlarla
  • Min. 3 Dilde Altyapı
  • Ülkeye Göre Fiyatlandırma Opsiyonu**
    Ülkelere ve bölgelere göre özel olarak fiyatlandırma opsiyonu bu paket dahilinde mevcuttur.
  • Bulut (Cloud) Sunucu
    1 Yıl boyunca ücretsiz olarak sitenizi bulut sunucuda barındırıyoruz.
  • Sınırsız E-Posta Hesabı
  • Uluslararası Ödeme İşlemleri
  • Çift Para Birimiyle Tahsilat
    Bu pakette sanal POS uyumluluğunuz dahilinde Dolar, Euro vb. para birimleriyle eş zamanlı olarak tahsilat yapabilirsiniz.
  • Lisanslı Premium Tasarım
    Sistemimiz tarafından sağlanan hazır temalar dışında özel bir tasarım yaptırmak opsiyonel ve ücrete tabidir.
  • %100 SEO ve AdWords Uyumlu Altyapı
  • Sınırsız Ürün Ekleme
  • Video Eğitim + 100 Ürüne Kadar Ücretsiz Ekleme Hizmeti
    (Bu paketteki SSL sertifikası standart SSL paketidir, EV SSL opsiyoneldir.)
  • 1 Yıl Teknik Destek (Ücretsiz)
  • Blog Yönetimi
  • Sınırsız Trafik
  • SMS Entegrasyonu
    (Bu paketteki SSL sertifikası standart SSL paketidir, EV SSL opsiyoneldir.)
  • Kargo Entegrasyonu
  • Otomatik Yedekleme Hizmeti
  • Facebook Store Entegrasyonu
  • Proforma Faturalandırma Mödülü
  • Sanal POS, Paypal,Stripe ile Tahsilat Entegrasyonu
  • Güvenlik Sistemleri ve Virüs Koruma Hizmetleri
  • Toplu Ürün Yükleme
  • SSL Sertifikası (Ücretsiz)

Sizin için hazırlanan entegre yazılımlar ile web siteniz üzerinden tüm ürünlerinizi, fiyatlarınızı ve stoklarınızı marketplaceler üzerinden tek tıkla saniyeler içinde düzenleyebilirsiniz.

 Sizin için hazırlanan entegre yazılımlar ile web siteniz üzerinden yaptığınız satış işlemlerinde muhasebe süreçlerini kolaylıkla yönetebilirsiniz.

Güvenli Ödeme için Sanal POS Entegrasyonlarımızı kullanabilirsiniz :

Resim10

Kendi Ofisinizde ;

Yarım Gün Sistem Eğitimi (3 saat) : 420 TL + KDV

Tam Gün Sistem Eğitimi (6 saat) : 800 TL + KDV

Kendi sisteminiz ve ürünleriniz üzerinde uygulamalı eğitim. Ayrıca eğitimlerin son saatleri soru & cevap kısmı için opsiyonel olarak düzenlenebilmektedir.

2 – TANITIM GİDERLERİ DESTEĞİ

(1) Proje kapsamında, uluslararası pazarlara yönelik tanıtım için;

a) Başkanlık tarafından belirlenen e-ticaret sitelerine üyelik giderlerine,

b) Dijital reklam/tanıtım (sosyal medya reklamları, arama motoru optimizasyonu vb.) giderlerine,

c) Yurt dışı basılı reklam (gazete, dergi) giderlerine,

d) Havayolu dergilerinde yayımlanan reklam giderlerine,

e) İşletmeyi ve ürünlerini tanıtıcı yabancı dilde hazırlanmış katalog giderlerine

destek verilir.

(2) Tanıtım giderlerinin ödenebilmesi için ödeme aşamasında Yurt İçi Marka Tescil Belgesi şartı aranır.

(3) Desteğin toplam üst limiti 100.000.- TL’dir.

A) ARAMA MOTORU OPTİMİZASYONU

SEO (Search Engine Optimization) olarak bilinir.

 Hedef kelimeleriniz ve ülkelerde arama motorlarında üst sıralarda görünür olmak için yapılan çalışmalara genel olarak verilen isimdir.

Çalışma kapsamında içerik pazarlaması, Google hizmetlerine kayıt, website lokalizasyonu, harita konumlandırması vb. hizmetler bulunur.

 Çalışmaların temel amacı Google gibi arama motorlarında hedef ürün ve hizmet kelimelerinde üst sıralarda görünmektir.

 Bu hizmet için alınan profesyonel danışmanlık hizmetine de Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) Danışmanlığı adı verilmektedir.

E-İhracat alanında başarılı olmanın en önemli ve vazgeçilmez unsurlarından biridir.

Çalışma kapsamına Google ADS olarak bilinen reklam platformunda reklamların farklı diller ve hedef pazarlar için efektif bir biçimde oluşturulması, bütçe yönetimi, performans analizi ve raporlama hizmetleri dahildir.

Re-marketing çözümleri ve dil&lokasyon bazlı güncelleme hizmetleri dahildir.

Reklam

 Günlük Facebook, Instagram ve Linkedin paylaşımları

Ülkelere göre ürün konumlandırma ve tüm reklam modellerinin kullanımı

Örneğin Instagram 5 farklı reklam modeline sahiptir :

1- Normal (Akış) Görsel Reklamı

2 Çoklu Görsel Reklam

3- Video Reklam

4- Story Reklam

5- Alışveriş (Markalı) Reklam

Tüm reklamların reklam metinleri, kurulumları, bütçe yönetimleri ve raporlamaları tarafımızdan yönetilmektedir.

Ürün ve hizmet kataloglarınızın yabancı dillere tercüme işlemleri

 Eğer katalogunuz mevcut değilse, farklı dillerde eşli veya ayrı ayrı tasarım çözümleri sağlıyoruz.

Ayrıca ;

Uluslararası Kartvizit Tasarımı

Uluslararası Kurumsal Kimlik Tasarımı

Zarf & Antetli Kağıt & Dosya vb. Tasarımları

Logo Tasarımı

Fatura Tasarımı

Çözümlerini 28 farklı dilde sağlayabiliyoruz.

3 – HİZMET ALIM GİDERLERİ DESTEĞİ

(1) Hizmet alımı giderleri desteği kapsamında eğitim, danışmanlık, tasarım, yurt dışı marka tescil, nakliye ve diğer hizmet alımı giderlerine destek verilir.

(2) Eğitim ve danışmanlık giderleri; işletmelerin proje kapsamında ihracata yönelik alacakları eğitim ve danışmanlık (pazar araştırma danışmanlığı dâhil) giderlerini kapsar.

(3) Eğitim hizmeti alınabilecek kuruluşlar; Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), ihracatçı birlikleri, üniversitelerin işletmelere yönelik eğitim hizmeti vermek amacıyla kurulmuş birimleri, mevzuatlarının dış ticaret kapsamında eğitim vermeye izin vermesi şartıyla kamu kurum/kuruluşları ve bunların eğitim hizmeti vermek amacıyla kurulmuş birimleri, 08/02/2007 tarihli ve 5580 sayılı Özel Öğretim Kurumları Kanunu kapsamında kurum açma iznine sahip ve alanında Program onayı olan kurum/kuruluşlardır.

(4) Tasarım giderleri; işletmelerin ihracata konu ürün/ambalaj tasarım giderlerini kapsar.

(5) Yurt dışı marka tescil giderleri; işletmelerin TÜRKPATENT (Türk Patent ve Marka Kurumu) muadili yurt dışı kurum/kuruluşlardan alacakları Marka Tescil Belgeleri için başvuru yapılan kurum/kuruluşlara yaptığı ödemelere ilişkin giderleri kapsar. İşletmenin Yurt Dışı Marka Tescil giderlerinin ödenebilmesi için ödeme aşamasında Yurt İçi Marka Tescil Belgesi şartı aranır.

(6) Nakliye giderleri; işletmelerin ihracata konu ürün numunesini havayolu/karayolu/demiryolu/denizyolu ile yurt dışındaki alıcıya göndermelerine ilişkin ulaşım sürecindeki tüm nakliye ve sigorta giderlerini kapsar.

(7) Diğer hizmet alımları giderleri; proje ile ilişkilendirilebilecek diğer hizmet alım giderlerini kapsar.

(8) Desteğin toplam üst limiti 100.000.- TL’dir.

Dünyanın en geniş kapsamlı 2 ihale takip sistemi olan dgMarket ve Global Tenders için 1 yıllık ihale ve talep takip hizmeti :

3500 TL + KDV

Hedef ülkeleriniz için kapsamlı bir dijital rapor, sektörel fiyatlar, rekabet ve SWOT analizi çalışmaları. Ürün ve hizmetleriniz için kapsamlı lokalizasyon önerileri, lokal hedef kelimeler raporu, satış önerileri, hedef ülkelerde fiyat analizleri ve kullanılması gereken dijital stratejilere ait raporlamalar.

2500 TL + KDV / Ülke

4 Ülke için 9000 TL + KDV

Amazon.com.tr ile E-İhracat Danışmanlığı 600 TL + KDV (Tekli Hizmet)
Amazon Global Başvuru Danışmanlığı 1000 TL + KDV (Tekli Hizmet)
Ebay Başvuru Danışmanlığı 600 TL + KDV (Tekli Hizmet)
Aliexpress & Alibaba Başvuru Danışmanlığı 600 TL + KDV (Tekli Hizmet)
Mağaza Yönetimi & Ürün Entegrasyonu 750 TL + KDV (Aylık)

soru & cevap

Desteğin kısa vadede en önemli avantajı nedir ?

Bu destek sayesinde firmalar kısa sürede e-ihracat entegrasyonlarını tamamlayarak aktif ihracat süreçlerine başlayabilmektedir. En düşük maliyetli pazarlama çalışmalarına sahip dijital pazarlama yöntemleri ile hem kendi e-ihracat altyapınız hem de global marketplace siteleri aracılığıyla ürün ve hizmetlerinizi ihraç etmeye hemen başlayabilirsiniz. İhracat operasyonlarınızda beklediğiniz büyümeyi yakalayamasanız bile yaptığınız yatırımın en az %75’ini geri alma şansına sahip olacaksınız.

Toplam destek tutarı nedir ?

Toplam tutar : 300.000 TL

Geri Ödemesiz : 210.000 TL

Geri Ödemeli : 90.000 TL

KDV Ödemeleri Desteğe Dahil mi?

Hayır, KDV Ödemeleri destek kapsamına girmemektedir.

Açık Kaynak Kodlu Yazılım Kullanmanın Avantajları Nelerdir?

Kurulca görevlendirilen bilirkişiler tarafından kullandığınız açık kaynak yazılımın size maliyet avantajı sağladığı tespit edilirse, aldığınız %75’lik desteğe ek olarak %15 destek kazanırsınız.

Bu destekten kaç defa yararlanabiliriz?

Yönetmeliğe göre her firma 1 defa bu destekten yararlanabilmektedir.

Programın başvuru ön şartları nelerdir ?

MADDE 5 – (1) Programdan yararlanılabilmesi için işletmenin; Türk Ticaret Kanununda tanımlı gerçek veya tüzel kişi statüsünde olması ve KBS’de kayıtlı ve aktif durumda olması gerekir. KBS’ye kayıt, KOSGEB Veri Tabanına Kayıt Sürecine İlişkin Usul ve Esaslar çerçevesinde gerçekleştirilir.

(2) İşletmenin KOBİ Bilgi Beyannamesinin güncel olması gerekir.

(3) Programdan yararlanmak isteyen işletmelerin, başvuru tarihi itibariyle son mali yılda bilanço esasına göre defter tutmuş olması ve son mali yıl verilerinin onaylı olması gerekir.

(4) İşletme bu programdan 1 kez yararlanabilir.

SGK veya vergi borcumuz var. Destekten yararlanabilir miyiz?

İşletmenin ilgili mevzuatta belirtilen limitlerin üzerinde vergi ve/veya SGK borcu olması durumunda işletmenin proje ara faaliyet raporunda yer alan talebi doğrultusunda; öncelikle borç tutarı destek tutarından mahsup edilerek ilgili kurum/kuruluşun banka hesabına, varsa kalan tutar, işletmenin banka hesabına destek ödemesi olarak aktarılır.

Tüm giderleri tek bir destek kaleminden yapmamız mümkün mü ?

Giderlerinizi en az 3 farklı gider kaleminde yapmalı ve uygulanacak üst limit tutarlarına dikkat etmelisiniz. İlgili limit tutarları KDV hariçtir.

Destek süresi ne kadar ?

Destek süresi en az 6, en çok 24 ay. Kesin süre projenizin niteliğine göre kurul tarafından belirlenmektedir.

Geri ödeme süreci nasıl işliyor ?

Geri ödemeler, proje bitiminden sonra 12 ayı ödemesiz olmak üzere, dörder aylık dönemler halinde 6 eşit taksitte yapılır.

E-ihracat başarı hikayelerimiz

E-ihracat için Arama Motoru Optimizasyonu olarak bilinen Uluslararası SEO konsepti, günümüzün dijital pazarlama çalışmalarının önemli bir bölümünü oluşturmaktadır.

Türkiye’nin araç kiralama konusunda lider firmalarından biri olan Yolcu360 için İngilizce dilinde SEO uyumlu içerik pazarlaması çözümleri konusunda uzun vadeli çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Bu çalışmalar kapsamında;

  • 1000’i aşkın İngilizce anahtar kelimede içerik üretimi,
  • Global anlamda sektörün lider kelimesi olan “rent a car” için ilk sayfaya konumlandırma,
  • 101 farklı hedef lokasyon için özel olarak seçilen anahtar kelimelerde content marketing desteği

konularında çalışmalar sergiledik. Firmaya 1 yılı aşkın bir süredir aktif olarak content marketing ve farklı dillerde tercüme konusunda destek sağlamaya devam etmekteyiz.

Türkiye de yabancılar için profesyonel danışmanlık sağlayan Ata Kurumsal A.Ş. ile uzun yıllardan beri 5 farklı dilde SEO, İçerik Pazarlaması, Google AdWords, Sosyal Medya Pazarlaması gibi geniş kapsamlı çalışmalar yürütüyoruz. Sektörel anlamda tüm dillerde toplam 300’ü aşkın ticari kelimede ilk sayfa başarısı ve sayısız dönüşüm sağlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Çalışılan anahtar kelimelerde %81 ilk sayfa ve Google AdWords üzerinde %94 sektör başarısı sağlamış durumdayız.

Türkiye’nin önde gelen beton santrali ihracatçılarından Promax Beton Santralleri ile 7 farklı dilde 40’ın üzerinde anahtar kelime üzerinde çalışmaktayız. Özellikle global pazarda hedef ürünlerde farklı dillerde ilk sayfa konumlandırma ve beraberinde uyguladığımız özel E-İhracat uyumlu SEO teknikleriyle 6 aylık süreçte :

  • Anahtar kelimelerin %83’lük kısmında ilk sayfa başarısı,
  • Yerel SEO konseptinde 10’un üzerinde ülkede lokal sıralama başarısı,
  • Organik trafikte 6 aylık süreçte %250’lik artış.

Sahne sistemleri konusunda Türkiye’nin önde gelen ihracatçılarından olan Gala Sahne Sistemleri için 4 farklı dilde SEO ve dijital itibar yönetimi çalışmaları yapmaktayız. Çalışmalar neticesinde;

  • 100’ü aşkın sektörel kelimede ilk sayfa başarısı,
  • Organik trafikte %30’u aşkın büyüme,
  • E-İhracat hacminde %45 büyüme sağlayarak firmanın emin adımlarla dünya pazarında üst sıralara tırmanmasına katkıda bulunuyoruz.

Grafiklerle başarılarımız

1-promaxstar beton santralleri

1-Promaxstar Beton Santralleri

 

Şubat ayında 10 dilde altyapısını tamamladığımız Promax ile, Mart ayında sıfırdan başladığımız E-İhracat destekli Uluslararası SEO çalışmaları ile 5 aylık süreçte organik trafikte Mart ayına göre %350’lik bir artış yakalamış durumdayız.

2-gala sahne sistemleri

2-Gala Sahne Sistemleri

 

Sıfırdan  E-İhracat altyapısını düzenlediğimiz ve tüm global SEO kanallarına entegre ettiğimiz Gala Sahne ile geride bıraktığımız 5 aylık süreçte %30’un üzerinde organik trafik artışı sağlarken, dünyanın farklı coğrafyalarından onlarca dönüşüme katkıda bulunduk.

3-ata kurumsal danışmanlık a.ş.

3-Ata Kurumsal Danışmanlık A.Ş.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 farklı dilde 3 yılı aşkın süredir çalıştığımız Ata Kurumsal Danışmanlık A.Ş. için sadece 2019 yılının ilk 5 aylık sürecinde organik trafikte %20’lik bir artış elde edildi.

başlıklar

0850 840 5057 hemen ara!